Dodatek wymaga podstawoej wersji gry oraz dodatków World of Warcraft
Pośród niezbadanych kniei i spustoszonych walką pól Draenoru herosi z Azeroth angażują się w mityczny konflikt pomiędzy mistycznymi bohaterami draenei a potężnymi orczymi klanami, krzyżując topory z Grommashem Hellscreamem, Blackhandem i Ner'zhulem w chwili ich największej potęgi. Gracze muszą zbadać niegościnną krainę w poszukiwaniu sojuszników i pomóc zbudować desperacką linię obrony przed niezawodną machiną wojenną starej Hordy - lub patrzeć, jak jej własny świat ponownie ulega rozpadowi.
Główne cechy
- Poziom postaci podwyższony do 100 wraz z nowymi talentami.
- Nowy świat Draenor z równoległej przeszłości, ojczyzna orków i schronienie draenei (7 krain i jedna strefa PVP)
- Ulepszone modele postaci dla starych ras (w ramach patchów zaktualizowane zostaną również modele draenei, krwawych elfów, goblinów i worgenów)
- Zmiany w statystykach - usunięcie statystyk Hit, Expertise, Dodge i Parry dodanie nowych trzeciorzędnych, takich jak 'Speed Movement' i 'Cleave'
- Możliwość budowy i ulepszania własnego garnizonu
- Utylizacja przedmiotów
- Zmiany w plecaku
- Gildia Poszukiwacza Przygód - nowy element, który będzie oferował sugestie dla graczy bazując na jego wyposażeniu, zaawansowaniu itp.
- Poszukiwacz Grupy - nowe narzędzie pomocne w formowaniu drużyny od 5 do 40 graczy. Możliwość wyszukiwania międzyserwerowego.
- Aktualizacja postaci do poziomu 90 - możliwość natychmiastowego podjęcia gry w nowych miejscach! Gracze będą mieli możliwość natychmiastowego ulepszenia jednej postaci do poziomu 90, czego będzie można dokonać na postaci już istniejącej lub nowo stworzonej.
- Nowe trwałe bonusy z umiejętności
- Rozbudowany system zadań wraz z setkami nowych zleceń.
- 6 nowych lochów - 3 dla podnoszenia umiejętności i 3 dla maksymalnego poziomu postaci, jak również przebudowana Wyższa Iglica Czarnej Skały
- Przebudowana struktura poziomu trudności rajdu oparta na wprowadzonym w patchu 5.4.0 Elastycznym Rajdzie:
- Raid Finder (10-25 graczy)
- Normal (10-25 graczy, w przybliżeniu odpowiednik trudności Flexible Raid z patcha 5.4)
- Heroic (10-25 graczy, w przybliżeniu odpowiednik trudności Normal z patcha 5.4)
- Mythic (20 graczy, w przybliżeniu odpowiednik trudności Heroic z patcha 5.4)
- PvP
- Ulepszenie systemu pól bitewnych, w tym wyświetlanie celów, ulepszenia tablicy wyników oraz nowe nagrody.
- Ashran - nowa strefa PvP w trybie piaskownicy z fortecami, pojazdami i zadaniami. Brak maksymalnej populacji krainy oraz dynamicznie zmieniające się warunki bitwy.
- Próba Gladiatora - nowy rodzaj areny usuwający współczynnik wyposażenia z równania, gdzie walka opiera się wyłącznie o umiejętności.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz